SHAKE PRZEDTRENINGOWY



Składniki:

-1 BANAN
-1 SZKLANKA TRUSKAWEK (mogą być mrożone)
-3/4 SZKLANKI MLECZKA KOKOSOWEGO
- 2 łyżki konopii z otrębami lnianymi 


Przygotowanie :

Przepis jest prosty i łatwy w wykonaniu. Wystarczy tylko wszystkie składniki porządnie zblendować na gładką masę : )
p.s konopie z otrębami można zmiksować lub posypać na końcu wedle uznania : )

Smacznego : )




















3 komentarze:

  1. Mniam, świetnie wygląda i tak pewnie smakuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jem takowe, jem! Ja jeszcze szpinaczku potrafię dorzucić, albo czegoś zielonego, jako, że po treningu są nasilone procesy kancerogenne. Zielone fajnie redukuje ilość wolnych rodników. Przyspiesza metabolizm:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co polecacie dla kogoś kto trenuje tylko z samego rana? Jedni mówią że najeść się trzeba a inni że nie koniecznie. Z racji pracy moge chodzić tylko rano i od razu potem biegnę do pracy wiec nie mam duzo czasu na porządny posiłek. Nie mówiąc o jego przygotowaniu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń